Cum comand si platesc

1. Adaugarea produsului in cos

Achizitionarea produselor noastre se poate face online sau telefonic, cu plata prin Virament bancar,
Plata cu cardul Online sau Ramburs.

  1. Pentru a gasi produsul dorit poti utiliza meniul din stanga paginii. Dupa ce ai ales categoria dorita, poti aplica cu usurinta filtrele din stanga paginii care te vor ajuta sa ajungi mult mai rapid la produsul care te intereseaza.
  2. Daca stii deja ce produs vrei sa achizitionezi, poti introduce denumirea in casuta de cautare din partea de sus a paginii.
  3. Cand ajungi la produsul pe care doresti sa-l cumperi, apasa pe butonul "Adauga in coș"

2. Produsul a fost adaugat in cos

  1. Iti va aparea o mica fereastra care te va anunta ca produsul ales a fost adaugat in cos.
  2. Aici ai optiunea sa iti continui cumparaturile sau sa Finalizezi comanda.

3. Finalizarea comenzii

Pentru a finaliza comanda trebuie sa urmezi urmatorii pasi:

  1.  Autentificare

    Dupa ce ai apasat pe butonul de "Finalizeaza comanda" vei fi redirectionat catre pagina de checkout.
    Daca ai deja un cont pe site-ul "www.wigmond.ro", datele iti vor fi automat completate. Daca nu, poti sa comanzi ca oaspete si sa finalizeze o "Comanda Rapida" sau sa isi creezi cont in timpul procesul de achizitionare. Crearea unui cont ofera usurinta la viitoarele comenzi si capacitatea de a urmari mai usor comenzile.

    pas 4.png
    Dupa aceea cumparatorul va introduce adresa de livrare si cea de facturare (in cazul in care cele 2 difera).

    pas 5.png

  2.  Livrarea si Plata produselor

    Dupa creeare contului si completaterea tuturor datelor personale urmaeza alegerea modalitatii de livrare si plata a produselor.
    Pentru plata produselor ai doua variante: Numerar(ramburs la curier) sau plata online cu card debit/credit.
    In cazul in care vei selecta optiunea plata online cu card debit/credit, vei fi directionat catre o pagina securizata a procesatorului de plati online unde vei completa detaliile cardului tau. Este important sa stii ca detaliile cardului tau nu ajung la Wigmond sau la angajatii acestuia. In final, vei apasa butonul de Trimite comanda.

    pas 6.png

3. Finalizarea comenzii

  • Dupa finalizarea comenzii, vei fi dus pe o pagina care ofera informatii sumare asupra comenzii facute.

    pas 7.png

Informatii livrare

  • Pentru produsele existente in stoc termenul de livrare este de 24 - 48 ore de la data confirmarii comenzii. Pentru comenzile confirmate pana la ora 16.00 produsele vor ajunge la destinatar urmatoarea zi lucratoare. Exemplu: a. comanda confirmata marti la ora 15.50: produsele vor ajunge miecuri maxim joi la destinatar; b. comanda confirmata marti la ora 16.30: produsele vor ajunge joi maxim vineri la destinatar; c. comenda confirmata vineri pana la ora 16.00: produsele vor ajunge la destinatar sambata sau luni in functie de alegerea cumparatorului; d. comanda plasata vineri dupa ora 15.01 si in weekend: produsele vor ajunge marti la destinatar.
    Pentru produsele care nu se regasesc in stoc, timpul de livrarea poate varia intre 1-21 zile.
    Inainte de expedierea comenzii, veti fi contactat telefonic (in 24ore de la plasarea comenzii, in zilele lucratoare) de unul dintre reprezentatii nostrii pentru confirmarea comenzii, cu care veti stabili toate detaliile legate de livrare.
    Produsele comandate se livreaza in toata tara prin Fan Courier.
    Pentru livrari cu plata ramburs in tara, in orasele din aria acoperita de reteaua de curierat rapid Fan Courier sau Urgent Cargus, costul expeditiilor este de 21.00 RON (inclusiv TVA) pentru comenzi sub 250 RON. Pentru comenzi peste 250 RON, costul expeditiei este 0. In cazul livrarilor in zonele din afara ariei acoperite de Fan Courier se adauga 1 RON (inclusiv TVA) pentru fiecare kilometru suplimentar.

Alte informatii legale:

In conformitate cu Legea 34/2014, produsele achizitionate de pe www.wigmond.ro se pot returna, in ambalajul original si in aceasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Cheltuielile de transport pentru produsul returnat se achita de catre consumator.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15:
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;   
- furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Politica de Retur

In cazul in care nu sunteti multumit de produsele achizitionate, puteti sa le returnati in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Pentru inregistrarea returului va rugam sa ne contactati prin email la comenzi@wigmond.ro sau telefonic la numarul 0749 277 670.
Clientul poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, taxele de expediere fiind excluse. Cheltuielile de transport pentru produsul returnat se achita de catre consumator conform Ordonantei 34/2014. Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.

Procedura retur

Produsele vor fi returnate in ambalajul original cu toate accesoriile aferente, fara ambalaj deteriorat, zgarieturi si fara urme de utilizare.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu wigmond.ro). Daca produsul a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou.

Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar in cazul in care sunt sigilate (in cazul produselor sigilate de catre producator, cu scopul de a proteja continutul).
Produsele cosmetice care au fost desigilate nu vor fi acceptate la retur. Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intru cat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate. Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru utilizatorul final in a-si exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.
In cazul inlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur mentionate mai sus.

Rambursarea contravalorii produsului

Dupa receptionarea coletului, clientul va fi contactat de un membru al departamentului de Relatii Clienti si va fi informat cu privire la termenul de returnare a banilor.
Rambursarea contravalorii va fi facuta in termen de maxim 14 zile lucratoare de la  confirmarea primirii returului.
Contravaloarea produsului va fi returnata prin transfer bancar in contul personal al clientului. Pentru platile efectuate cu cardul online contravaloarea produsului returnat va fi transferata pe cardul cu care s-a facut plata.
Pentru orice detalii sau neclaritati privind returul produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la numarul de telefon afisat in pagina de contact.

Telefon pentru comenzi online::

0749 277 670
0754 079 529
0262 211 134